Members comments:

 =  știi destul de bine:)
Andrei Cornea
[06.Mar.07 15:05]
interesantă ideea asta de deschidere față de celălalt. ne spui ceva și încerci să surprinzi mai multe ipostaze. drăguț! nu înțeleg cum e cu camera aia de palme. nu o pot vizualiza.
această incursiune în cotidian, această imagine cu cei care se știu,se caută, se pierd.
mișcător dar nu destul.

 =  domnule Andrei Cernea
Bogdan Gagu
[06.Mar.07 18:45]
poate ca aceea camera de palme nu a iesit asa cum ma asteptam, o sa mai lucrez.
dar parca niciodata nimic nu e destul...

mersi de trecere

cu drag
inoni

 =  ...
Andrei Cornea
[06.Mar.07 19:28]
numele meu este Cornea dar prefer Andrei.:) textul tău mi-a plăcut dar în camera aceea nu am înțeles ce și cum. atât și nimic mai mult.

am trecut iar,
andrei

 =  zupps
Bogdanovici Andreea
[06.Mar.07 19:55]
Nu înțeleg de ce "știu că" este rupt de corpul poeziei, impune un ritm ciudat de lectură cititorului.
"înghesuit după geamuri fumurii", geamuri fumurii a devenit deja un clișeu iar acel înghesuit acolo creează o imagine forțată.
În primul vers adresarea către cititor, "citești acest poem după ce pleci de la birou", apoi "citești stând în picioare
întro librărie", nu mi se par a fi versuri asumate, sunt redundante, unul dintre cele două distorsionează mesajul, pentru că există o contradicție în spațiul poetic.
"zi mohorâtă" este clișeu, deja s-a folosit în literatură, de zeci de ani...
"îndurând timpul de nămol" prețiozitate și nimic mai mult, nu tranmite nimic, este o imagine redundantă.
"cameră de palme
cu pijamale șerpuite" prețiozități, încercărcări de a impresiona cititorul prin crearea de imagini nu știu cum, în nu știu ce fel, care să sune mai mai...
"un fel de a iubi nepermis", în psihologie, iubirea apare ca un sentiment care se formează în timp și care nu depinde noi, este o stare care se formează în subconștient, și cel mai împortant este că ea în subconștient este permisă și posibilă, așadar versul nu prea are logică, o formulare "fake".
"lumină fluorescentă de plicitis" ???? prețiozitate, altă formulare fake.
Acum în continuare urmează un șir de contradicții și de contrucții, de explicări peste explicări.
Sunt încercări de a întări ideea, dar ideea este puternică, și cu atât mai mult în care folosești imagini naturale ca
" lângă sobă încălzind o cană de lapte ".
"citești acest poem în altă limbă ghicind cuvinte" citesc sau ghicesc?, două acțiuni în același moment, să fie o chestiune de timp, nu, doar o altă construcție nereușită.
De la cap la coadă, eu zic că poezia este slabă, pe lângă faptul că se lungește prea mult, lungind o idee, cu formulări nefericite dar și cu fragmente naturale, puține ce este drept.
Prea explicită și scrisă clișeic și prețios.
Așadar nu mi-a plăcut.

Numai bine!

 =  Andrei si Andreea
Bogdan Gagu
[06.Mar.07 20:34]
imi cer scuze andrei

Andreea,
ma simt onorat ca ai pierdut atata vreme pentru analiza si iti multumesc pentru parere.
cliseele sunt asumate iar despre redundanta nu comentez, e parerea ta si o respect, dar atat...

cu prietenie
inoni

 =  safety
felix nicolau
[06.Mar.07 23:12]
eu as fi ramas la excelenta concizie si sugestie a primelor doua strofe, lipsite de sentimentalism

 =  felix
Bogdan Gagu
[08.Mar.07 08:37]
da, felix, sa stii ca ai dreptate, dar o sa las poemul sa i se puna praf si cand va fi momentul ma voi gandi, daca o tai sau nu... mersi de sfat

cu prietenie
inoni




To be able to add comments you must be browsing using the language this text uses.

Use the existing link (near text registration date), or choose the specific language and acces this text again.

Go back !