= si totusi foarte buna | dumitrita paladi [07.Aug.09 14:01] |
nu voi mai minca piine calda pe bune:D personajul e misto la persoana a treia si fara nume :) | |
= . | nica mădălina [07.Aug.09 20:54] |
un personaj fara personalitate, cam asta. multam de popas | |
= . | george vasilievici [08.Aug.09 04:31] |
pacat ca-i numai unul. in realitate sunt mai multi. puteau fi ca-n viata: doi. ba mai mult, personajul de acolo are personalitate din moment ce face alegeri de unul singur si nesilit de nimeni. | |
= . | nica mădălina [08.Aug.09 09:26] |
o fi avand. pana cand nesilirea nu inseamna libertate si nici personalitatea acelasi lucru, multumesc de popas. | |
= . | george vasilievici [08.Aug.09 18:16] |
dar ce inseamna personalitate si de ce nu se multeaza ea pe acest personaj? | |
= .... | Veronica Valeanu [08.Aug.09 18:58] |
desi construit simetric, parca lipseste ceva, nu-mi dau seama ce. poate fi la urma urmei un fragment din ceva ce sta sa fie scris. eu il vad ca o sectiune transversala prin straturi aluvionare (din care s-au fosilizat urmele si s-au erodat atitudinile directe) de aceea parca la sfarsit personajul la pers a 3a -care poate fi f bine pers 1 nu mai stie daca sa se depuna mai departe sau sa se extraga. V.V. | |
= . | nica mădălina [08.Aug.09 19:14] |
da, veronica, e un draft mai vechi despre care aveam nevoie sa mi se confirme ca n-are niciun dumnezeu al sau ca text autonom, ci, cel mult, ca parte dintr-un altceva mai amplu, care sa-l valideze. de aceea-i spuneam si dumitritei ca este un personaj fara personalitate. multam de ochi. | |
= ... | Veronica Valeanu [08.Aug.09 19:40] |
personajul ar fi interesant integrat intr-un text cu varianta lui reversed - la pers 1 unde nu stie cum sa-si (mai) formuleze intentiile - ar fi ca si cum s-ar inventa de la capat tabula rasa - (sa se inregistreze doar pe sine- ma gandesc la o capsula/bubble inca goala din benzi desenate) ca si cum nu s-ar sti daca pasajul acela ar fi personajul traind retroactiv sau luand-o de la capat. e doar o idee. | |
= solipsism in cusca, adica | nica mădălina [08.Aug.09 19:44] |
fiindca ideea-mi place, mi-ar placea si sa vad cum ai umple tu acel bubble. altfel nu-i cinstit, una sa dea ideea si alta s-o faca a ei dezvoltand-o. oricum, prin ciornele mele am ametit in jocul dintre eu si eu, la diverse persoane. ma paste un autism din care cu greu se iese. raspund aproape scurt pentru ca-s cu octavian saiu - in cautarea spatiului pierdut (asta ca sa dau si ei o idee la schimb, chit ca e doar o sugestie de lectura). dar de imaginat continuari si carne pentru ce-ai spus voi continua. | |
= retorica de tip izotopic | alexandru moga [08.Aug.09 21:43] |
masca discursiva & critica transparenta a modelelor oniriste && vitalism dur | |
= ama girls (japanese) | Traian Rotărescu [08.Aug.09 23:46] |
ei, din pdv al "machiajului" nici o persoana nu e buna. Nici n-ar putea fi. Dar e o capcana frumoasa, titlul. "ucigasii de perle" m-a surprins. Neasteptat de bun. Noroc cu finalul, care readuce echilibrul. | |
= kabuki | Adrian Firica [10.Dec.18 14:27] |
ACTUL UNU LA CONTROL “persoana întâi nu e bună.”, podul de piatră ... et caetera. “personajul se plânge că a trăit mult sub poduri. figurative. cu tălpile încrețite. de la apă, normal.”, s-a dărâmat. ACTUL AL DOILEA CONTROLAT “personajul a transpirat mult sub aceste poduri. cât afluenții. a suferit de frig și nevoi, a fluierat ...”, a venit apa, și ... l-a luat. ACTUL AL TREILEA NECONDIȚIONAT “personajul și-a ales mama, tatăl, prietena cea mai bună, prietenul cel mai bun, ...”, vom face altul, “iubiții din extra-sezon, ...”, pe drum în jos. ACTUL PREMEDITAT “personajul trece prin zile ca știrbul prin miezul de pâine. ...”, altul mai trainic și mai frumos. “îmi revin la totuna.” | |
= . | nica mădălina [09.Aug.09 12:34] |
alexandru, poate că e cam mult spus, dar mulțam. traian, pentru că orice e găsibil poate să piară și tot din mâna celui ce a descoperit. adrain, frumoasă schemă de disecție aplicași. | |