agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-07-02 | [This text should be read in romana] | Fiecare sfârșește prin a crede ce vrea. Fiecare începe iubind câte "ceva", dar viața, cine n-o iubește pe ea? Romantică și nebună , aici și acolo, strălucind fericită oglindindu-se în ochii lor, acolo unde nimeni nu o mai vedea. El se plimba alături de ea. O parte din viață. O frumoasă poveste: el, ea,... gânduri, sentimente, și toate adunate într-o singură idee. Fără cuvinte! Sub influența lui mai, doi indrăgostiți se plimbă agale prin parc, și se opresc pe o bancă,... pe care au mai stat de atâtea ori,.... el , ea. Și-apoi au plecat! Acum viața a rămas pe o bancă,... au uitat-o în parc, alături de o frunză... Și ce frumoasă era! Și ce nebună e viața, plimbându-se pe diferitele cărări sfârșește prin a se întoarce printr-o adiere de vânt, bătută de gânduri în zorii dimineții se retrage pe o bancă în parc, unde.... o frunză privea nepăsătoare... , în urma vieții..., sau, poate ... aștepta să vină toamna!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy