agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-22 | [This text should be read in romana] |
Atentie! De la un punct, astepatarile devin direct proportionale cu dorinta de-a uita.
*Eu nu ti-am fost nici iarna, nici primavara, nici toamna sau vara, ci doar o interminabila stare intermediara intre oricare doua anotimpuri. Iata de ce furtunile mele sentimentale nu se regasesc in nici un buletin meteo. *Ma-ntrebi de ce ma preocupa atat de mult viitorul...Fereste-te sa-mi pese mai mult de trecut! *Drama omenirii sta-n faptul ca fericirea functioneaza mai mult pe pricipiul unicatului, in timp ce nefericirea e produs de serie larga. *De la tine m-ar bucura si un scaiete. Nu si atunci cand florile sunt pentru alta. *Zテ「mbetele,lacrimile, tトツerile - trepte de viteza ale minciunii?!? *Tacerile pot fi la fel de mincinoase ca si cuvintele, dar si la fel de graitoare ca acestea. *Uneori, nu mi-e frica atat de vorbe, cat de taceri. *Oamenii au o putere de convingere atat de mare, incat au reusit sa faca pana si oglinzile sa minta. *Numele tau s-a intiparit pentru totdeauna in inima mea. Stigmat sau blazon?!? *Viata-i scurta! Pacat ca ne-a luat prea mult timp sa intelegem ca nu avem vreme de pierdut. *Mai bine crize-de-una-singura decat singuratati-in-doi. *Uneori, raceala din vorbele tale ma face sa descopar noi si noi Siberii. *Nu m-as plange de soarta mea, daca n-as face-o pe a altora, zilnic, mai buna. *"Din bratele mele nu te-ar mai putea smulge decat moartea!", zise microbul. *Ghinionul se poate deghiza, uneori, atat de bine in sansa... *Norocul meu ca am avut ghinionul de-a pierde! urasc decoratiile post-mortem. *Cテ「nd ticai tu deodata cu inima mea ar trebui sa zbor de fericire.Si totusi, tic-tac-ul acesta seamana infiorator de bine cu cel al unei bombe cu ceas. *Drumul e acelasi pentru toti. Diferentele decurg din viteza cu care-l parcurgem. *Lumina vietii mele se regaseste-n intunericul noptilor cu tine. *Desi e trist, am observat ca oamenii nu cauta atat solutii, cat raspunsuri. Uneori, din masochism. * A avut o viata atat de tumultoasa, incat si-a aranjat o moarte banala. Si ce scandal a iesit pe tema asta! *Daca batranetea aduce intelepciune, inseamna ca foarte multi dintre noi vor fi vesnic tineri. *Ce m-ar mai putea speria cand pana si mortzii i s-a facut frica de dorul meu de viata? *Nu-mi doresc sa fiu o eroina. Marile decoratii s-au acordat intotdeauna post-mortem. *Amanta-cireasha de pe prajitura, frisca de pe tort sau musca-n lapte?!? *Din ochii mei a curs atat lumina peste tine...Pacat ca se intampla exact cand doctorul iti recomandase intuneric total.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy