agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-25 | [This text should be read in romana] |
Privesc la ea, așa cum stă cu tâmpla sprijinită-n palme...de parcă în spatele acestei palme și al șuvițelor ar încerca să-și apere intimitatea...e frumoasă, îmi zic...nu-i văd ochii...oare de ce poza aceasta în care nu i se văd ochii?...știe ea de ce...ma duc pe texte...am mai fost pe acolo...atunci îmi păreau altfel, așa, ca și cum ar fi tras cu o mână ceea ce respingea cu cealaltă...
" nici o vorba despre gândul meu chiar face asta știi?" ...citesc și recitesc...ar vrea, parcă, să readucă ceva la lumină...plutesc, o dată cu ea, într-un univers intermediar...ceva mă copleșește, obosesc... pauză de-o țigară... reiau...iar și iar...acum e altceva...așa, ca un foc interior... "din suflet ne-a crescut aceeași rugă" citesc...ce talentată-i, doamne...uite, e deja esoterism...îmi vorbesc singură, în gand...de ce mă mir? foc, umbră, spirit...exilate aici, în trup de carne... "îmi aprind umbra și o privesc cum arde violent eroic fară sunet și doamne, taci" citesc și recitesc...e trecut de 12 noaptea...uite, e deja ziuă...ziua ei... "e bine să lași spații albe în destin: pentru atâtea cuvinte primești atâta tăcere" La multi ani, Nia!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy