agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-12-14 | [This text should be read in romana] |
De prima data de cand eu te-am vazut,
Te-am ocolit;credeam ca nu eshti tu.:( Dar m-am intors,mi-am dat seama ca am pierdut ... Dar nu shtiam ca eshti tu.M-am intristat ,si m-am oprit. Deoarece nu te-am vazut de prima data. Dar imediat,inima mi-a tresaltat;era ceva,ceva ce imi amintea de o privata... Dar numai una?:)Au fost mai multe.Caci gandurile mi s-au spulberat.... Deoarece,deodata,o caldura infernala,ma cuprinse. Nu era nimic altceva decat o caldura,o caldura de care nu stiam de unde vine. Nu shtiam de unde anume izvoreshte.Si,cu greu dezmeticindu-ma,m-am inseninat.:) Erai tu,erai cea divina.Oare sa fie ea?..ma intrebam..deoarece de mine unul nu mai stiam nimic. Insa erai chiar tu Andreea.steaua mea,iubirea mea,dragostea mea,visul oricarei tineretzi... In gandul meu se-amestecau,multe ganduri;erau ganduri de iubire. Caci iubirea ce tzi-o port,nu este nimic altceva decat ..nu shtiu.. este ceva cu totul pur si simplu de neimaginat. Ce bine ca nu m-ai intrebat. Caci daca ma intrebai,nu shtiu ce anume ti-as fi raspuns..asta este si nu am ce sa fac nimic altceva, Decat sa ma tot intreb eu insumi,despre ce anume este vorba... Si cand pentru prima oara te-am sarutat,am crezut ca am atins luna de pe cer... Si,mai departe nu mai shtiu exact ce anume s-a mai intamplat,dar ceva ceva tot am gasit. Am gasit puterea de a asterne aceste versuri,pe hartie,cu sperantza ca,citind cu mare atentzie,ma vei intzelege. Sper ca vei intelege adevarata dragoste,adevaratele cuvinte,adevaratele sentimente,adevaratul adevar. }}}}}love4you{{{{{ .......................................................
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy