agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-19 | [This text should be read in romana] |
Usor ma pierd, alunec pe un nor
si sufletul se sparge de acest dor... e viata ce se stinge, e un omor.. o stea s`a stins, un suflet a fost rapus... inghitit de haos, de neant... o ploaie din zori a venit, a spalat urmele a stins tot a rasfirat petale de trandafiri trandafiri cu spini, spini ucigatori care nu pot fi atinsi, care`ti dau fiori... lipseste acea parte lipseste acel scop lipseste acel cuvant numit speranta totul se`nvarte in grotesc si ignoranta... lacrimi curg, sangele fierbe inima se rupe, cerul se darama sufletul se desprinde ca o rama... se taraie, chinuie se mistuie incet inima`mi moare si nu pot face nimic... ceva prea dur si prea nemarginit si`a facut loc, dintr`un sambure de granit la inceput a fost voluntar, complicitar acuma e patologic si murdar of suflet, as vrea sa dispar! as vrea sa mor, dar in zadar... tu eshti in viatza mea un dar un dar ceresc, de neatins la care poti sa speri dar esti invins! nu poti atinge, nu poti auzi, nu poti vedea doar poti simti totul e doar efectul simtirii nu se poate materializa ceva pe care numai inima si sufletul il poate percepe lacrimile vor sterge, cerul va rupe si vantul va imprastia dar nimic nu va distruge... urmele raman, carne vie a fost sfasiata' suflet viu a fost sfaramat totul se va sterge, si totusi va fi de neuitat...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy