agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-09 | [This text should be read in romana] |
Si tac si ma supar
Si tac si-apoi plang Si plang si pot plange de bucuria singura la gandul la tine Si iar ma supar si iar ma pierd Si iarasi nu ma mai stiu Cine sunt’ ce fac Lumea zice ca cei lasi se ucid Eu zic ca cei mai curajosi dintre noi reusesc asta Nu mai stiu cine sunt Si ce vreau Nimic nu-mi pare bun Sunt satula de toate Nu mai pot visa nu ma mai pot trezi ascult melodii de inima albastra si sper ca ma voi reface Dar..nu…timpul cu el a ramas in urma si nu mai e…la radio inca nimic nu e cert E greu sa spui la revedere si nu are de fapt nici un rost…e greu Pana si de prietena mea cea mai buna am inceput sa ma indoiesc si nu E drept, stiu nu e drept Cum am lasat cuvintele altora sa o schimbe Imi pare rau si nu mai stiu incotro si cum sa procedez Nu e drept E tarziu si desi sunt singura care ma pot salva Nu mai reusesc de data asta Sunt singura Singura undeva departe de toti cu sufletul greu Fara ganduri…eu fara mine…..fara cuvinte reci…si muzica lui Blunt canta canta canta…dar IM NOT MINE.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy