agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-01-22 | [This text should be read in romana] |
sa scrii despre trairile tale ca si cum ai canta la un pian caruia ii lipsesc clapele negre..franturi de melodie, de degete alunecande, de lipsa de negru a amintirilor...
privesc prin geamul putin prafuit si vad cladirea de pe partea cealalta a strazii cu ochii de acum 10 ani. si fara sa vreau intind mana sa-mi aranjez o suvita rebela care imi tot aluneca pe atunci pe frunte, si imi indes mana stanga cat mai mult in buzunarul jeansilor in cautarea pachetului de guma de mestecat. dintr-o data am din nou 17 ani si inima imi bate atat de tare, incat am senzatia ca o sa-mi iasa din piept si o sa o ia la fuga peste acoperisuri. pe streasina cladirii de peste drum sta balanganindu-si picioarele in gol, ingerul meu pazitor, care imi spune zambind : uite ca mai poti, uite ca mai ai, uite ca, uite ca... sterge-ti nasul, sterge-ti ochii si priveste. si in loc de ochii mei aproape caprui sau aproape verzi am doua pene de paun cu care gadil harpa cerului, doar-doar o ploua din nou cu sarutari pe fruntea mea rece.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy