agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-03 | [This text should be read in romana] |
Iti scriu tie,
Cea care contezi cel mai mult pentru mine Cea care ma faci sa ma simt si rau si bine Stralucirea cenusie a vietii, Suflul inecat in scrum al mortii Toate se leaga de tine, pleaca de la tine Si va afunda tot mai mult pe mine Ce simt pentru tine e irepetabil Stiu ca pentru tine e inaceptabil Stiu ca nu sunt pasibil, nu sunt destul de abil Stiu ca gresesti cand zici asta Dar ai zice ca sunt senil E treaba mea ce fac cu viata mea Dar ea se leaga de tine, peste mine Peste vointa mea de gelatina, Peste senzatia mea amortita si plina Am zis ca nu o sa scriu despre subiectul asta Dar ma faci sa uit ca am zis asta Cand vorbesc despre tine uit de tot Incerc sa trec peste, dar mi-e imposibil...nu pot Nu pot sa nu ma gandesc tot timpul la inima ta Care e asa departe, dusa in lumea ta Sunt cele mai proaste rime, Dar exprima cele mai perfecte amintiri, care ucid Ma fac subiect a mai multor crime, toate cu caracter placid Si suflul meu devine rigid Totul se duce la tine cu gandul...incet...incet Ajuta-ma sa te fac fericita, repet... Dar tu nu ma auzi...nu auzi nimic... esti la convingerea ca nu insemni nimic Dar nu e asa...nimic nu e cum crezi Totul s-a schimbat dar refuzi sa vezi Refuzi sa ma vezi altfel decat cel mai bun amic Refuzi sa te uiti si sa ma vezi mai mult, macar un pic...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy