agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-15 | [This text should be read in romana] | -Fiule, Tu ai coborât Din sânul Tatălui, Unul-Născut Fă ce ai de făcut!... Zise Maria Preaîndurătoarea Cu farmecele milei La Nunta din Cana Galileii. - Ce ne privește Femeie Pe Mine și pe Tine? Încă nu Mi-a venit timpul Să fac o minune! Dar la cuvântul Mamei Domnul Hristos Iisus Smerit, s-a supus. - Faceți ce vă va spune El! Vasele cu vin s-au umplut. Mirele și nuntașii Uimiți, n-au priceput Marea Taină cum s-a împlinit! Și primii Lui ucenici Filip și Natanael La vederea minunii Uimiți au mărturisit: - Rabi, Tu ești Fiul lui Dumnezeu Tu ești Regele lui Israel! De acum, lângă Tine Vom rămâne mereu. - Adevărat, adevărat vă zic vouă De acum veți vedea Cerurile deschizându-se Și pe îngerii Domnului Urcându-se și coborându-se. Sfântul Ioan Botezătorul Învăța, mustrând poporul: - El este Secerătorul Ce cu o lopată Curăță aria toată Și adună cu îndurare Și cu toată dragostea Grâul, în jintița Sa. Iar pleava cu foc nesfârșit O va arde la infinit. Meditație: Eu care tremur De frica unui om mânios Ce voi răspunde, oare În fața Ta Iisus Hristos? Cum de am uitat Atât de mult de mine Și nu mă gândesc La acest „teribil foc” Și la „cumplita Și marea Zi”, care vine?... Ce amar și grea durere Ce zi făr-de mângâiere Va cuprinde, atunci, lumea toată La „Ziua de Judecată”?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy