agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-08-03 | [This text should be read in romana] |
NOTÃ: Sub laitmotivul „A fi... sau a nu fi...” sunt alăturate, cu sensuri opuse, locuțiuni ale limbii române și expresii populare.
- A fi... ca scos din cutie, sau, a nu fi... ca vai de lume. - A fi... târâie-brâu, sau, a nu fi... cal de poștă. - A fi... la cataramă cu cineva, sau, a nu fi... la cuțite. - A fi... fără căpătâi, sau, a nu fi... în rând cu lumea. - A fi... în al nouălea cer, sau, a nu fi... curcă plouată. - A fi... un tur de forță, sau, a nu fi... floare la ureche. - A fi... cu obrazul subțire, sau, a nu fi... gros la piele. - A fi... ridicat în slăvi, sau, a nu fi... făcut cu ou și cu oțet. - A fi... mic de zile, sau, a nu fi... om în toată puterea cuvântului. - A fi... bătut de Dumnezeu, sau, a nu fi... născut în zodia porcului. - A fi... într-o dungă, sau, a nu fi... în toate mințile. - A fi... pe val, sau, a nu fi... pe drojdie. - A fi... clei, sau, a nu fi... tobă de carte. - A fi... împroșcat cu noroi, sau, a nu fi... tămâiat. - A fi... limpede ca cristalul, sau, a nu fi... în coadă de pește. - A fi... crai de curte veche, sau, a nu fi... cu crucea-n sân. Va urma!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy