agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-06 | [This text should be read in romana] |
- Cele mai fascinante răspunsuri, date de înțelepții lumii la problemele fundamentale, sunt întrebările pe care le-au pus.
- Lașitatea ne salvează din mai multe situații critice decât curajul. - Þiganul nu e caraghios când se visează împărat, ci atunci când se crede. - M-am îndrăgostit. De acum voi înșela toate femeile cu una singură. - Dacă prostia s-ar socoti păcat, raiul ar fi pustiu. - Încearcă! Oricum nu poți pierde mai mult decât totul. - În cazul peștilor, prima răsuflare este ultima. - Ne fascinează atât de mult realizările omului, încât ignorăm minunile lui Dumnezeu. - O singură data e prima oară. În cazul bărbaților. - Cel mai sigur pe el e omul atunci când greșește. Dacă s-ar îndoi... - Pofta vine mâncând. Dar lenea nu pleacă stând. - "Duminica e cel mai liber". A fost, până s-a aflat asta. - Nu te încrede într-o femeie. Încrede-te în mai multe. Poate una din ele merită. - Fumatul nu dăunează. Bunicul a fumat ca un turc și totuși a trăit până în ultima zi a vieții lui. - Nimic mai trist decât un zâmbet la înmormântare. Culmi - Culmea vitezei: să alergi atât de iute încât să nu te ajungă oboseala. - Culmea play-backului: să faci play-back într-un spectacol de pantomimă. - Culmea consecvenței: să pui în aplicare sarcinile trasate într-o ședință inventată pentru înșelarea nevestei. - Culmea competenței: să fi la fel de bun ca în CV. - Culmea zgârceniei: să mergi cu ochii închiși ca să nu uzezi lentilele ochelarilor. Rugăciuni - Rugăciunea ateului: "Luminează-mi, Doamne, mintea, să demonstrez că nu exiști!" - Rugăciunea unui pierde - vară: "Ajută-mi, Doamne, să fie ce-o fi!" - Rugăciunea unui loser: "Doamne, măcar ultimul să ies!" - Rugăciunea curvei: "Ajută-mi, Doamne, că oricum o fac!" - Rugăciunea țăranului român: "Dă-ne, Doamne, și nouă, măcar din ce-i al nostru!"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy