agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-18 | [This text should be read in romana] | m-am întors târziu acasă am ocolit florile alea de măr nu au născut niciodată (decât ispite) s-a adunat tot cerul acolo un câine rămăsese în capul oaselor în mijlocul străzii o mașină oarecare l-a târât fără să-și închidă ochii nu m-am grăbit deloc el a rămas așa ore în șir să-și adune viața mototolită de pe asfaltul umed am rămas și eu ca o hienă să adun resturile. am genunchii pătați de sânge și pumnii de rugăciuni mă uit în jur încăperea pe jumătate goală alăptează la sân singurătatea străzile pe jumătate goale își desfac picioarele în fața trecătorilor cerul pe jumătate gol își spală fața de mai multe ori altădată mi-aș fi ferit privirea florile de măr schelălăie în capul meu răzuind culorile ca pe o vopsea veche cu rugină mușcând din ochi am început să cred că avea și el dreptate până la urmă oamenii singuri se sinucid fără să ceară permisiunea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy