agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-31 | [This text should be read in romana] |
Visele tale nu sunt tot ce vrei de la tine
Mai sunt și alte lucruri ce fug când tu le vezi Nevăzutele mistere, ce zâmbesc de sub cortină Tu le simți când ești prin preajmă Și-ți imaginezi surâsul... Invizibila rochiță cu miros de căpșunele Îți inundă emisfera cu iubirea lor eternă... Nu contează pentru tine că e criză și durere Căci ai gingășii cu tine, ochelari ce văd mistere... Ai o nepoțică blondă de trei anișori celestici Cu dres mov fără buline și zâmbet de Monalisa... Un cățel cu ochi de stele, de trei luni face doar rele Dar e bun și blând cu tine, te apără de belele Puf alb, moale și subțire cu trei inimi pe blăniță Nu te plânge, nu zi: '' Lasă, nu contează'' Nu fi bleg și laș și varză Dacă tot mai ești în viață Spune: '' Da, totul contează ''... Ce te-ai face fără soare... Fără vânt, fără culoare... Apă, pietre, animale, Fără bine, fără rău, Fără tine, fără eu... Fără flori, zâmbete, mare, Inocență și sudoare, Fără sărutări și lacrimi Iubire și cu iertare.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy