agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-10-27 | [This text should be read in romana] |
Cristinica ! Fii cuminte ! テョl aud parcト ネ冓 acum pe tatトネ meu dojenindu-mト.
S-au scurs anii 窶 sunt paisprezece la numトビ- de cテ「nd tatトネ meu a テョnchis ochii ネ冓 a plecat テョn 窶 locul cu verdeaネ崙 窶. Au rトノas テョnsト amintirile legate de el, pトピtrate cu sfinネ嫺nie la adトパostul sufletului meu, テョnfトκ冰rate テョn mantia dragostei. Cテ「t de mult テョmi plトツea sト mト aネ册z pe genunchii tatトネui, sト mト cufund テョn verdele ochilor ネ冓 sト テョl ascult povestind! Copil fiind, mト simネ嫺am ca un 窶 piticot de un cot 窶 ; eram atテ「t de micト ネ冓 el pトビea atテ「t de mare ネ冓 puternic窶ヲ Anii au trecut, fetiネ嫗 a crescut, dar refugiul mi-l gトピeam tot pe genunchii tatトネui ; veneam de la facultate acasト, la sfテ「rネ冓t de sトパtトノテ「nト, unde mト aネ冲epta atテ「ta liniネ冲e pe acei genunchi窶ヲ Am gトピit zilele trecute ultima fotografie fトツutト cu mare tristeネ嫺, テョnainte de emigrarea mea テョn Canada; mト priveau douト perechi de ochi テョndureraネ嬖窶ヲeram テョnsト aネ册zatト pe genunchii tatトネui meu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy