agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-04-18 | [This text should be read in romana] |
Intr-un cearceaf de satin alb se afla 2 trupuri dezgolite. Acest material se incolaceste fugitiv pe fiecare particica pe trupurile cele doua. O lumina de un rosu dens parca ii invaluie si ii ineaca intr-o pasiune de necontrolat. In aer fug speriate voci si soapte marunte , ce nu au vre-un scop anume. Cele 2 trupuri pornesc intr-o continua mangaiere umana , erotica, de neiertat. Parul ei blond se scufunda in perna cea mica si motolita; degetele lui aluneca pe corpul ei fara rusine, fara retineri. Totul devine un concurs al placerilor. Nimic nu se mai ia in considerare, este calcata orice bariera a bunului simt, totul pentru o placere atat de animala.... vocea ei arunca catre tavanul inegrit de vreme, doar simple sunete, uneori mult prea prelungite pentru a mai avea vre-un sens. El se transforma intr-un instrument al placerii, al erotismului crud, primar, al imaginatiei perverse ce inlocuieste fiece gand retinut al mintii ei...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy