agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-02-28 | [This text should be read in romana] |
timpul
spre finalul vieții un taximetrist căruia refuzi să-i plătești cursa pentru că a plecat cu ceasul oprit quid pro quo atunci când te faci mic mic dar nu de frică ci de consistență te faci mic cât un punct cât vârful unui cuțit care te înțeapă (o ureche de ac prin care lumea te sângerează ușor) the rough way of how the things are bounded din ac de albină dai în venin, în pișcătură sau în alergie (există și allegria, așa cum spunea bunicul el a văzut lumea de la un cap la altul printr-o singură femeie) asta după norocul fiecăruia *** te joci cu paleta de tenis să întorci lumea de pe o parte pe alta o plăcintă dulce-amăruie din vișine întotdeauna rumenită care mai pișcă la inimă așa din când în când nota sol pe portativul vieții un sol unde a mai trecut un zbor în neființă un sol de culoarea ursului brun aproape domesticit nu te teme e un fel de escală spre mai bine (dacă viața are ph-ul negativ dai cu tărie de zâmbete, așa cum se făcea pe vremuri la țară la bunici)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy