agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-03-06 | [This text should be read in romana] |
aș fi avut nevoie de manualul acela despre cum să aștepți
așteptarea sub toate timpurile așteptarea în loc de orice și așteptarea pe viață îmi trebuiau instrucțiuni clare să fie consemnat undeva negru/alb habar nu am avut că există aceste poeme de exemplu aseară cineva m-a jefuit de mine habar nu am cine era am ajuns foarte târziu acasă am început să te citesc știind că viața mea depindea de asta poemele tale s-au aprins în mine ca niște embrioni strălucitori au început să crească frumos ca și cum ai fi știut că trebuie să mă salvezi că va veni o zi când fără aceste cuvinte prin care tu ai respirat ca printr-un tub voi muri mutilată de nu știu ce străin am ajuns să iubesc peroanele astea pe care ne întâlnim întâmplător data viitoare vom avea mai mult timp trenurile vor întârzia revoltător de mult va fi o pauză uriașă între plecări și ne vom iubi fără grabă ca într-o peliculă alb negru în care primul sărut e nesfârșit apoi o să-ți dau ciocolata aia cu rom care mi-a rămas dintr-o altă viață.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy