agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-03-21 | [This text should be read in romana] |
un aer umed ca de rocă de închisoare medievală
face ca aceste lumânări îmbibate cu clorură de fosfor să se aprindă singure cele mai înalte ziduri sunt cele invizibile, credința nu e trecătoare dar e o trecătoare către Dumnezeu iar cele mai mari neputințe sunt demonii noștri aici oamenii nu au sex nu au nici culoare, nici formă oamenii au doar substanță, doar așa îi poți recunoaște îi poți aduna să nu ai nimic sau îi poți împărți să ai totul iar în momentele în care nicio alegere nu e corectă alegi să nu alegi nimic mergi mai departe parcă a rămas un petic din pereții celulei tale imaculat și vrei să lași povestea ta să fie știută, nu mai ai instrumente de scris așa că retezi un deget, două, cinci, știi că te poți ruga și cu o singură mână și începi să scrii cu sângele ăsta care va continua să circule doar în ochii oamenilor care au crezut în spațiul meu de exil durerea e taxă de locuit Doamne am să recit ca pe o rugăciune de mai bine bucoavna mea farmaceutică Albego, Limpidon, Paxor, Antenex, Apaurin, Apzepam, Apozepam, Hexalid, Pax, Stesolid, Stedon, Valium, Vival, Valaxona, Anxon, Ativan, Lorenin, Lorsilan, Temesta, Tavor, Lorabenz, Coreminal, Dadumir, Dalmadorm, Dalmane, Deracyn, Domar, Doral, Dormicum, Versed, Hypnovel, Dormonid, Dormonoct, Erimin, Etilaam, Etizest, Pasaden, Depas, Gerodorm, Helex, Xanax, Xanor, Onax, Alprox, Restyl, Solanax, Tafil, Neurol, Lectopam, Lexaurin, Lexotanil, Lexotan, Bromam, Lendormin, Dormex, Sintonal, Noctilan, Librium, Risolid, Elenium, Loramet, Noctamid, Pronoctan, Lysanxia, Centrax, Madar, Stilny, Melex, Mogadon, Alodorm, Pacisyn, Dumolid, Nitrazadon, Myolastan, Nobrium, Ansilan, Mezapam, Rudotel, Raporan, Onfi, Frisium, Urbanol, Paxipam, Phenazepam, ProSom, Nuctalon, Pyrazolam, Bromazolam, Restas, Restoril, Normison, Euhypnos, Temaze, Tenox, Rhythmy, Rivatril, Rivotril, Klonopin, Iktorivil, Paxam, Rohypnol, Hipnosedon, Vulbegal, Fluscand, Flunipam, Ronal, Rohydorm, Sepazon, Olcadil, Seresta, Serax, Serenid, Serepax, Sobril, Oxabenz, Oxapax, Opamox, Thiadipona, Thienalprazolam, Deschloroetizolam, Thialprazolam, Tranxene, Tranxilium, Veratran, Clozan, Rize, Victan, Meilax, Ronlax Amin.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy