agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-06-10 | [This text should be read in romana] |
...M-am sufocat de atat tine, abia cand, intr-o zi, ingropata in nepasarea celorlalte, mi-ai spus ca destulul nostru, e prea mult pentru putinul nostru avut.
Mi-ai retezat din greul auzit, ca un fosnet, de asta data deranjant, farama celui ce eram odinioara lanaga tine. Nu m-am putut aduna din maldarul amintirii despre mine si ceea ce era in acel trecut, fost. Doar un gros, mocnit jar pierzandu-se in sine insusi, lipsit de amintirea flacarii ce l-a adus in starea finala. M-am stins sub ploaia urletului meu. Doi ochi proiectati in alti doi, satui de vazutul tumultuosului gol. Mi-am adus, atunci, aminte, ca parca ne cunoscusem, candva, ca eram impreuna si ca ceva in corpul ce se voia a fi impreuna, misca simbiotic. Te vedeam, ca prima data, dar sters in orice amanunt al trairii. Fiinta Frumoasa, cu vagi senzatii de placut. Un film mut pentru surda-mi privire. In tot acest anotimp petrecut, incercand din greu a-mi suprapune doua vieti, care, sub povara unei atractii infinite, s-au spulberat intalnindu-se, ramasita, fiind o curba atemporala lipsita de orice lege newtoniana. N-am sa fi-voi-mai, vreodata, cel ce mainelui dat tie, cristalizeaza-n viitorul unui trecut etern ireparabil!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy