agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-10-01 | [This text should be read in romana] |
- Ce simți?
- Miros te toamnă. - Atât?! - Ah, da, și miros de frunze uscate. - Doar atât?! - Și mirosul de cafea de dimineață. Cred că am și o pată pe bluză, nu am reușit să o schimb, mă grăbeam la muncă, dar nu se vede, nu dragule? - Nu, draga mea, ești frumoasă și cu pată. Asta e tot ce simți? - Mai simt și un vânt tomnatic ce-mi încâlcește firele de păr. - Draga mea, ce simți în suflet, ce-ți șoptește inima, poate ți-a fost dor de mine, ai simțit lipsa mea și a parfumului meu care te înnebunea mereu? - Ah, despre asta vorbim? Dragul meu, chiar mi-a fost dor, simțeam cum îmi curgea dorul prin vene de parcă aveam împlântat mirosul tău în creier, mă simțeam fără vlagă, aveam o stare sufletească apăsătoare, dar mi-a fost dor, mi-a fost și mi-a trecut. Știi de ce? Ultima oară când ți-am zis asta tu ai răspuns în felul următor: " - Bea o cafea pe o băncuță din parcul unde stăm de obicei, ascultă cât de frumos cântă vietățile naturii, profită de primăvară și o să-ți treacă până vin eu. " Și râdeai mereu. Cât timp a trecut de când ai plecat de lângă noi? Uite de atunci eu am băut o câte o cafea zilnic, am profitat de fiecare anotimp, până mi-a trecut. - Adică am venit prea târziu și nu mă mai iubești, fiindcă eu încă te mai iubesc? - Cred că trebuie să începi de azi să bei o cafea, să profiți de aerul proaspăt de toamnă și o să îți treacă. Ea a zâmbit, și a plecat. O cafea și mirosul de toamnă doar...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy