agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2020-06-28 | [This text should be read in romana] | Trăim într-o lume de mutilaţi sentimental oameni se plimbă cu centuri explozibile printre noi aruncându-se în aer târăsc după ei un vacarm de inimi zdrobite Te pierzi în noapte gesticulând, apoi revii, îţi pudrezi faţa neîncradrată prea bine de părul ce dă semne despre erotismul tău refulat te pipăi să vezi dacă eşti real ticurile îţi revin prin beteală nimeni nu-ţi dă nicio garanţie, dar nici nu ştii prea bine ce eşti aşa că te apuci şi bei pe inima goală. Ai zdrobit asfaltul cu pantofii tăi roşii şi rochia crem beige, bleumarin noir la ce bun. Fă dragoste cu mine dezbracă-te de tot ceea ce ar putea fi impur impudic dă-mi sărutul acela pe care mi-l tot refuzi strecoară-te în sufletul meu o dată cu îndoiala, mânia, tot acel balast pe care îl porţi în suflet se va topi în venele mele întârzierile, erorile, tot ce ţi-a fost permis pe jumătate focul pe care îl porţi în amintire, traumele ca ţipete mute vor năvăli în fantezii ameţitoare printr-o bruscă expansiune toate acele poveşti întunecate vor curge asupra noastră pentru o secundă poate. Ne proiectăm unii în alţii fără să ştim de fapt cine suntem ne închipuim că ne cunoaştem. Bărbaţii însuraţi dăunează grav sănătăţii îţi ascuţi tocurile, mâine va fi o altă zi cu buze roşii. El trăieşte ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat deşi a sădit frenetic dragostea în alt suflet cu soţia sa, într-o maşină bipolară, gonind spre aceeaşi rutină se ruinează sistematic în urmă tramvaiele poartă iubiri nedorite, sarcini plictisitoare frunzele s-au asmuţit asupra mea dincolo de geamurile aburite am coborât într-o zi, era frig Povestea nu s-a mai auzit pentru că mi-am dat seama că e inutil până la ora două jumate.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy