agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-06-27 | [This text should be read in romana] |
Mama mea era cea mai bună mamă
din lume seara după ce tata aprindea lampa de petrol ieșea în pragul ușii din lemn îmbătrânit atacat și el de carii și ne striga pe fiecare pe nume "haide Teo haide Ghiță haideți că vine furtuna" în fuga noastră și speriați mai pierdeam câte un pantof prin iarba necosită din spatele casei mama mea era cea mai bună mamă din lume ne așeza la masa mult prea înaltă pentru noi rupea pâinea în cinci atâția câți eram la masă dar deseori uita să se pună și pe ea la număr mama mea era cea mai bună mamă din lume arunca două bucăți de lemn pe foc ne inspecta somnul acoperindu- ne pe fiecare cu câte o pătură de cazarmă ruptă rău pe la colțuri apoi vorbea cu Dumnezeu ca să ne vegheze somnul mama mea era cea mai bună mamă din lume seară de seară își punea degetarul pe deget lua un ac și ne cosea hainele rupte la joacă din când în când îl privea pe tata și-i repeta într- una "degetarul ăsta să mi-l pui pe deget când voi muri ca să-mi amintească de voi sau poate că și Dumnezeu mai are câteceva de cârpit" tata atunci se supăra rău și înjura printre dinți "futu-i terentișu măsi de viață" mama mea era cea mai bună mamă din din lume în seara aceea n-a mai cârpit ciorapii lui tata așa cum i-a promis ci după un oftat greu ne-a acoperit pe toți cu privirea apoi ne-a vorbit în șoaptă ca nu cumva să o audă cineva străin nouă "noa o să mă duc în pat să mă odihnesc puțin dar voi să mâncați să stingeți lampa și să vă culcați că dimineață avem de mers la piața din Dobrești ca să vă cumpăr haine noi de școală" mama mea a era cea mai bună mamă din lume dimineață m-am dus să o trezesc și să o prind de năsuc așa cum procedam de fiecare dată dar mama nu s-a mai trezit... mama mea a era cea mai bună mamă din lume iartă-mă mama pentru că am uitat să-ți pun degetarul pe deget... iartă-mă mama...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy