agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-07-30 | [This text should be read in romana] |
Generația mea a fost generația care a simțit gustul unei pâini după ce a fost coaptă pe vatra cuptorului din spatele casei.
Generația mea a fost o generație care s-a dus la școală în spate cu un ghiozdan din carton presat cinci km pe jos și a simțit cu inima tremurândă prezența profesorilor. Generația mea a fost generația care nu și- a întrebat părinții cât fac patru ori patru. Generația mea a fost generația care a strâns recolta de pe câmp înainte de a pune mâna pe carte. Generația mea a fost generația încălțată cu cisme de cauciuc care strângea și ducea gunoiul de sub animalele din grajd. Generația mea a fost generația care a plâns și s-a bucurat umblând desculță prin zăpada pură a iernii. Generația mea a fost generația care a plâns și s- a bucurat înainte de culcare pe salteaua umplută cu paie. Generația mea a fost generația care și-a aninat somnul cu sărutul mamei înainte de culcare. Generația mea a fost generația care a investit în viitor și a născut profesori, ingineri, doctori și oameni de știință. Generația mea este generația care a cultivat, cinstea, corectitudinea, omenia, respectul de sine și respectul față de ceilalți. Generația de azi este generația Google.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy