agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-10-11 | [This text should be read in romana] | Dezamăgire Spunea o oarecare personalitate ecleziastică, având preocupări literare, subalternilor. Dacă mă mai lăudați vă dau afară pe toți! Prefer să fiu desființat de critică nu să fiu mângâiat pe creștet de subalterni. Iată o atitudine demnă de admirat.Eu ce fac, deși nu sunt o personalitate? Uneori îmi exprim părerea despre unele compuneri cu pretenții de capodopere pe un site literar. Tocmai mă bucuram că intrasem în dialog cu un editor pe care îl lăudam că a făcut un real progres când a acceptat să poarte o discuție cu subsemnatul despre o compunere a Domniei Sale fără valoare literară, credeam eu. Îi spuneam printre altele că textul nu conține metafore ci este doar un autodicteu. Mai adăugam că ar trebui să se mai documenteze despre torționarul în lagăr, epitet pe care mi-l lipise pe frunte. Gândeam că am de a face cu un bărbat, dar ce afăcut Domnia Sa? S-a ascuns după cireș, mai precis în spatele poziției pe care o ocupă pe site, aceea de editor, nu mi-a publicat replica. E bine și așa, m-a făcut să zâmbesc.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy