agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-29 | [This text should be read in romana] |
Buna!
Draga ,asta e adresa mea noua , nu mai stiu nimic de tine si te visez si mereu stii de la tine ce vreau? vreau sa te vad candva... sau eu? te pup (mi-e dor de ceva!) nu sunt neserios -sunt asa cum ma stiai ... astept...mi-e dor de un ras din ala pan' la lacrimi bine ,la inceput o sa fie mai greu... pana ne dam drumu', ni se intampla mereu, chiar nu te mai vede omu' te-am asteptat in strand... mereu te caut pe strazi ... cred ca circuli numa' noaptea dar in visele mele,pleci imediat... macar asa ,nu poate fi si in realitate? sau nu m-ai iubit niciodata ? fa un pustiu de bine pentru mine ! doar stii ca eu ...nu vreau sa scriu literatura dar stii n-am parola pe tastatura , scriu amintiri si buletine de... stii ca aveam inclinatia asta si mai am si inclinatia aia ... mi-a fost dor de tine toata vara te-am cautat ..dar nu chiar toata tara... bine !pa !sper sa te visez la noapte ! nu ca m-ar tine treaz ,dar te intreb chiar nu ai nevoie de un sarut atat doar, nu vreau sa te uit (sper ca am scris corect) asa logoree(!), am cand ma gandesc la tine dar tu ... ce mai faci ... te-ai hotarat in ce zodie esti? oare ai rabdare sa citesti tot mesajul? telefonul meu e cel vechi ,din doua mii e ala simplu si plin de amintiri... stai un pic, decat sa scoti la imprimanta si sa inramezi mesajul asta , poate e singurul mesaj de dragoste pe vara asta ,mai bine ...lasa-ma sa-ti transmit restul mesajului cand ne intalnim!? nici nu stii ce bucurie mi-ai face sa pot sa-ti strang mana , nu mai tin minte cum e...astept un bip , si am mai zis ca nu raspund la bipuri dar uite ca pntru tine fac si treaba asta .. te pup dulce ! tu cum ma pupi? bine! o sa vin barbierit proaspat ..cum vrei tu ! bine, iau si periuta!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy