agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-05 | [This text should be read in romana] |
ii distrugeam, in stralucirea dupa-amiezelor de octombrie, crizantemele, cu mingea de 13 lei dupa care, cumintenia pamantului, ma ascundeam in spatele unei carti viu colorate in care priveam litere si citeam poze; mi se parea ca nu va afla niciodata dar, vai mie, cine, oare, gasea mingea (si a cui, oare?) printre petale si frunze rupte?
ii furam tigari din poseta; mi se parea ca nu va afla niciodata dar, vai mie, cine, oare, imi spala hainele si, volens-nolens, dadea, in buzunare, peste fire ratacite de tutun? ii spuneam ca fac exercitii de analiza matematica dar, sub masa, se ascundeau reviste pentru adolescenti aduse (subversiv) de micii traficanti de vegeta si vikend; mi se parea ca nu va afla niciodata dar, vai mie, cine, oare, stergea praful? ii dadeam asigurari ca totul merge struna chiar daca septembrie venea cu cinci restante in anul I si amenintarea unei iremediabile exmatriculari de pe bancile unei deloc atractive facultati tehnice cu posibile consecinte subterane; mi se parea ca nu va afla niciodata dar, vai mie, cine, oare, trebuia sa ma ajute sa fac bagajul pentru o precipitata plecare la Petrosani, cu mult timp inaintea inceperii cursurilor? ii ascundeam toate micile suferinti, sunt (nu-i asa?) baiat mare si ma descurc pe picioarele mele; mi se parea ca nu va afla niciodata dar, vai mie, cine, oare, ma simte asa cum nimeni altcineva nu se pricepe sa o faca?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy