agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-10-26 | [This text should be read in romana] |
în fundal pictând fereastră după fereastră
tehnici impecabile - toamna impertinentă hologramă. mi-era oarecum bine oarecum leneveam spărgeam între dinți iubirea boabe de struguri. mai simțeam cum mă strecor din mine cu pași de pisică și mă transform arămie prin parcuri aiurea. zi oarecare de luni perfectă pentru nonșalante sustrageri muzici atenuate, de suprafață. (mai lasă-te și tu surprinsă de întâmplări nu știi ce exercițiu util citește mai bine http://www.jungiananalyticpraxis.com/individuation_lecture Inanna Inanna nu-i un mit prea comod look! my Self is corrupted by my Animus!) dintr-o tristețe sau boală străina rămăsese fără privire irișii ei despicați trimiteau țipăt de lilieci așa că eu n-am mai plecat. veșmânt după veșmânt până la piele până la os până la tine pe toate le-a smuls. privește-te! recunoaște-te! eram două gemene despuiate - deja mă urăsc - doar că oasele ei se zidiseră în ultima poartă. eu cine sunt banală, de cealalată parte a întâmplării.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy