agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-03-09 | [This text should be read in romana] |
am zis ca nu mai scriu si mi-ai promis la fel... dar oare ce am scris?
Nimic nu mai e trist Nimic nu e mai trist decat durerea intiparita pe un zambet sters de clovn efemer ce zi de zi isi joaca rolul sau, alene si-apoi se prabuseste sa viseze in spatele cortinei. Nimic nu e mai trist decat o soapta ce-a transformat in vesnicie clipa muritoare si o privire, jumatate ascunsa ce rade-n timp ce-n ea misterul se ascunde. Nimic nu e mai trist decat un gand al celui cel ce nu mai stie ce e rau si bine un gand ce-n sine mii de intrebari ascunde fara raspuns, ca orisice-ntrebare muta. Nimic nu e mai trist decat un zambet si veselia ta, de zi cu zi, ce tristetea ucide iar noaptea moare-n vis cu tipatul amurgului devenind trecut si-uitata fiind in zori. Nimic nu e mai trist ca neputinta de a stii, de-a invata sa simti, sa daruiesti, sa crezi si sa asculti de vocea de pumnal infipt adanc ce-ti canta si te-adoarme, dar nu-l vezi. Nimic nu mai e trist de ai putea demonii sa-mi arati, chiar daca-ti sunt adanc ingropati de as reusi sa-i sfasii ca pe niste soapte scrise pe foile ratacite ale unei piese strambe. Si daca soaptele-mi n-auzi, bine-ai ales poate nu-i bine a profana mormantul unui demon adanc ingropat caci crucea-i mai usor de suportat decat al sau glas hai,razi si taci spunandu-mi ca nimic nu mai e trist.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy