agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-27 | [This text should be read in romana] |
Interviu cu Dumnezeu.
(traducere dupa poemul cu acelasi nume de pe site-ul , poem cu autor necunoscut.) Visam un interviu cu Dumnezeu. Si se facea ca-ntreb: - Doamne ce este la oameni mai surprinzator? Si D-zeu raspunse: - Surprinator se-arata ca: Fiind copii, copilaria-i plictiseste, Oameni mari avand in jur sa creasca se grabesc, Si mai apoi,maturi fiind, copii sa fie isi doresc. Isi pierd trupeasca sanatate in schimbul banilor, Si-apoi aceiasi bani ii dau la schimb pe sanatate. Surprinzator e ca: Gandind la viitor, nerabdatori... Prezentul uita sa-l traiasca, Si-ajung incet, nestiutori Nici prezent,nici viitor sa nu cunoasca. Traiesc mereu de parca moartea Nu o cunosc si nu s-a adeverit, Si mor de parca nicand n-ar fi trait. Apoi ca-n vis Luandu-mi mana in a Sa mana, Intre noi tacerea s-a lasat. Dorinta de-acunoste insa, Nu m-a lasat si-atunci am intrebat: - Parinte fiind Doamne, Te rog spune-mi Copiii Tai ce-ar trebui sa-nvete? - Sa-nvete ca: Pe nimeni nu pot face sa-i iubeasca, Pot doar a se lasa iubiti. Nu bine le va fi cu-altii asemanind, Dar bine le va fi de vor putea ierta. Si vor ierta, iertarea exersind. Sa-nvetze ca usor e sa ranesti Pe cei la care tii si ii iubesti, Dar ranile se vindeca in ani. Sa-nvete ca nu e bogat acela Care mult are si stapaneste mult, Dar mai de graba omul de credinta, Ce are putinul in propia-i dorinta. Sa stie ca in lume Exista oameni ce-i iubesc cu-adevarat, Dar cum sa le arate, sau modul sa le spuna Inca n-au aflat. Sa-nvete ca 2 oameni privind acelasi munte, Unul sa-l vada alb si mare, Celuilalt din contra sa-i para un graunte. Sa-nvete ca nu-i de-ajuns pe altii sa ii ierte, Atata timp cat pe ei insisi nu se iarta. Apoi, iluminat de-aceste adevaruri, Am intrebat pe Dumnezeu: - Doamne ce-ai mai dori ca oamenii sa stie? - Sa stie ca sunt aici, si-aici Voi fi mereu...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy