agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-20 | [This text should be read in romana] |
-Am venit sa caut o bucata de carton.TU CE FACI?
-Eu m-am pierdut! Si am stat aici , am asteptat sa ma gaseasca .De ceva timp...cam doua luni ce-i drept.Si treceau asa pe langa mine , mai imi aruncau unu si altul cate o ocheada, poate din obisnuinta doar.Dar nu se oprea nimeni mai mult de 2 minute.Dar nici nu ma intrebau nimic.Incepeau insa sa povesteasca. De-ale lor, parca...ce parca? Nici macar rol de oglinda oglinjoara nu aveam.Si dupa ce isi trageau sufletul , se ridicau si plecau.Si ce-as fii vrut macar sa ma intrebe ceva.Cu toate ca sansele sa le raspund erau aproape nule. Si-am tot ascultat , si-am ascultat , se intampla sa am parte si de seriale si de episoade in reluare.Insa, atat! Se opreau deja din reflex , din obisnuinta, din auzite, ce mai!ajunsesem un punct de interes. Nimic mai mult. EU sunt un punct de interes! Eu pot sa fiu ce vreau! Insa Eu sunt ceea ce vor altii! Eu - punct de interes. Deja ma comportam ca atare. Parca incepusem sa ma implic , sa reactionez ca atare. Eram (eu eram)deja o populatie intreaga de papuci.Si treceam de la unu la altul si unul prin celalalt si toti prin mine si prin el , altul , acelasi , cel de colo...Uitam de multe ori ca eu stau si astept sa fiu revendicat. Dar nici cei cu multi de mine nu vorbeam. Ne stiam doar , ne intalneam , ne tineam companie insa nu ne intrebam nimic. Intotdeauna aveam altceva de facut si ne luam cu una cu alta .Daca ii mai ascultam pe ceilalti era bine , daca nu, nu! Nici nu mai stiam ce sireturi am. Si cand mi-am amintit de ele am zabovit mult.Ba ca alea rosii le-am primit cadou , ba ca cel verde era preferatul meu , ba ca cel gros mi l-a ros cainele. Si pe cand mi-am amintit ca ultima data era sa mi-l pierd din te mai miri ce , ai venit tu si m-ai intrebat... Dar ia stai tu oleaca sa aduc o bucata de carton pe ce sa stai...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy