agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-08 | [This text should be read in romana] |
știam că ai să te întorci....
aș fi putut să-ți povestesc toate astea/ într-un poem de dragoste/ gen Eminescu/sau mai știu eu ce poet romantic.. ehei, ce știi tu.... de când ai plecat/poezia a cunoscut cel mai mare nivel de inflație/ se vorbește numai în versuri /a vorbi normal este o excepție/ cuvintele, ca și oamenii-cele mai abjecte/ au căpătat rang superior/ se spune ,,Te iubesc,, prin mesaje subliminale/ se comunică numai nonverbal/ poștașii tânjesc să ducă o scrisoare de dragoste/ se transmit în eter/ cinci milioane de declarații pe minut/ eu, am rămas aceeași.. trupul ăsta pe care-l simți acum/lovit, iubit, înșelat/ n-a cunoscut decât îngeri și demoni/ mâinile astea, în care am ars trupuri de bărbați/ lumânări căutându-te/ păstrează și acum atingerea ta crudă pe la încheieturi/ femeia ce am devenit, nu a fost niciodată/ iubirea de-o viață a cuiva/ bărbaților care m-au iubit fără să știu/ le voi fi muză într-o viață viitoare / de douăzeci de ani,de când noi am oprit copilăria în loc/rătăcesc în deșertul ăsta/unde o fata morgana/ îmi ghicește în tălpi/ în fiecare zi alt drum... vrei să tac?Ai dreptate. e prima noastră noapte de dragoste/și ultima de poezie.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy