agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-19 | [This text should be read in romana] |
...neînțelegeri; erori de comunicare
* un mod de a comunica liber obligă subiectul la un efort de canalizare a mesajului către o țintă definibilă, prezentă în sfera gândurilor sale; * ce înseamnă de fapt, emitent-receptor, când este vorba de comunicare? emitent (pe care nu-l distingem de subiectul epic) și receptor( pe care-l identificăm cu cititorul) sunt asemănătoare, într-un fel sau altul, cu întâmplător și necesar, posibil și real; * eu însămi pot a mă identifica cu întâmplarea din viața unui semen al meu, asta nu înseamnă că demersul meu cognoscibil se va limita la o simplă opinie despre ceva (spus ori nespus!), ci dimpotrivă întregul meu efort de apropiere de adevăr se va contopi în efortul comun celor asemenea mie; * adesea remarc tendința de limitare a observabilului la mediul imediat apropiat, de parcă există limite în dorința de a cunoaște; simultan, se impun timid prea puține tendințe/ semne ale autodepășirii tiparelor; * necesitatea exterioară dimpreună cu cea interioară pot fi liant al devenirii, în prag de revigorare a ființei; * învierea este factică, în fiecare zi alt mod de a fi, atunci când sufletul dovedește biruința sa asupră-și, realizând micimea și decăderea alături de posibila ridicare prin credință; și, totdeodată, rezonând la ideea că ”în moartea Lui stă mântuirea noastră” * nu ezita, fii tu însuți, cititorule !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy