agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-13 | [This text should be read in romana] |
- Suntem două persoane nevoiașe...
- Avem nevoie unul de altul... ... - Ce poezie frumoasă, mi-a lasat sufletul cu gura căscată... ... - Te rog sa nu te mai loveÈ™ti, mă doare... ... - Ñe zi frumoasă! Cine a murit ieri, astăzi o să-i pară rău... ... - Pădurea o să fie È™i mai frumoasă È™i fără noi, dar noi fără pădure chiar n-o să mai existăm... Să nu-l facem pe Dumnezeu să decidă fie mai existăm noi, fie o să-i distrugem noi tot... ... - SoluÈ›ia este mai vrei È™i nu mai iei. - Ei dar daca mai iei, nu mai vrei. ... - Ce zi frumoasă! - Toate zilele-s frumoase, doar noi suntem urâți. - Nu-u-u, toate zilele-s frumoase, doar noi le facem urâte. ... - Există două tipuri de linii, puncte È™i pete de culoare: care nu spun nimic È™i care spun ceva. ... - E absolut evident când cântă sufletul È™i când cântă reflexul... (despre vioara lui Nicolae Botgros ca vocea lui Nicolae Sulac) - Ieri am auzit pentru prima dată muzică populară cu influență "american blues", influenÈ›a rezulta din starea de spirit a interpretei(LuminiÈ›a Caluta). ... - În Basarabia, a pronunÈ›a "limba română" crează o sărbătoare în suflet. ... - În Basarabia, a spune "limba moldovenească" e sinonim cu a declara în public:"Eu sunt tâmpit, eu am creierii spălaÈ›i."
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy