agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-14 | [This text should be read in romana] |
S-a rupt din ochi juma’ de iris,
De-acuma vede separat. Din nas, la fel, juma’ de nară Adulmecă. S-a supărat ! Din buză tot o jumătate Sărută, muÈ™că-n altă parte. S-a dezlipit È™i-un deget mai neghiob Să mȃngȃie de-acum pe alte trupuri. Piciorul drept, grăbit, o ia din loc Spre altă stradă, alte aÈ™ternuturi. S-a dus un fir de păr, ferm hotărȃt, Să se lipească de o altă haină, O amigdală a fugit din gȃt Să se roÈ™ească într-o altă iarnă. S-a săturat de mine mȃna dreaptă Și fuge ca să prindă altă mȃnă, Pȃnă È™i dinÈ›ii parcă mi se ceartă Și nu mai vor să mestece-mpreună, O pată de roÈ™eață nu mai poate Și pleacă înjurȃnd spre altă față Toate È™i-au strȃns bagajul peste noapte Și-au început de azi o nouă viață! ÃŽn descompunere rămȃne unul fără altul Din doi, se pare, pleacă o infinitate. O matematică absurdă, se prea poate… Cifrele fug È™i tropăie asfaltul… Rămȃne x, necunoscut egal cu 1, Care e 0 dacă 2 nu îl mai place, Se zbate, se chirceÈ™te, se împarte Se face fracÈ›ie, zecime, se desface. Ieri ai plecat…tot ieri m-am descompus. Am căutat un rezultat… Nu iese, nu-s! Nu sunt ca înainte È™i n-am cum Minus sau plus? ÃŽmi e egal de-acum…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy