agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-04 | [This text should be read in romana] |
atâta timp cât am să-ți accept culoarea ochilor
rotindu-se la fiecare geamăt deasupra noastră să nu curgă cerul ăsta în pante să n-am motiv să mă prăbușesc în altă lume nimic nu-i imposibil. nici măcar zidurile n-ar rezista să nu se sfărâme implorând măcar o dată în viață liniște în haos sau atât de aproape de mine aș trage clopotele să se audă până-n Laos să se dărâme templele a minciună din bătaie de joc m-aș umili pe străzile tale nimic nu-i imposibil. adică de ce să nu-ți vopsesc unghiile cu limba când ne vom plimba prin pădure să se mire păsările cu ochi binoclu când te voi acoperi cu iarbă să se întrebe pământul cu limba scoasă dacă nu cumva am orbit de tot îmbrățișând fantome aici la mine sunt numai statui nimic nu-i imposibil. mi-ai spus că nici o realitate nu-i corectă atâta timp cât nu o putem modifica te smulg din minte râzând ironic pictându-te beat de culori pe acoperișul orașului meu acolo unde nu există decât un singur adevăr pe care îl strig încă atât de nebun de tine din păcate... nimic nu-i imposibil.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy