agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-27 | [This text should be read in romana] |
Tema nr.1: FEMEIA, ETERNA POVESTE
Nu știi peste ce dai Mai bine o babă virgină Vibrând de intenții ostile, Decât o superbă blondină Șoptind: "te doresc...sunt Vasile!". Femeia primordială Făcut-a Dumnezeu toate pe lume Și despre toate-a zis că-s foarte bune. Făcu femeia. Și, a doua zi, Tăcu. De-acum, avea cine vorbi. Ale tinereții maluri O divă vrea din nou să se mărite, Dar hotărârea-i are bun temei: Asemeni multor tinere iubite, De-abia-i bunică...strănepoata ei. Relația femeie - poveste Copilă fiind, le visează, Elevă, oftând, conspectează, Ca mamă, cu drag le citește, Amantă, cu spor, le scornește. Femeia, eterna poveste Cum basmul de-a pururea este O lume de vis și de har, Femeia, eterna poveste, E și nesfârșitul coșmar. Tema nr.2: UNDE DAI ȘI CINE CRAPÃ La un miting electoral, un om s-a înecat cu un mic Mi-au dat un mititel electoral La miting, reușind să mă omoare, Dar vor extinde-n plan național Programul, când ajung la guvernare. * Cu-n mic, ai omorât alegătorul. Acum, mă preocupă o-ntrebare: Câți "mici" veți propulsa la guvernare, Să crape fericit întreg poporul? * Ne-au dat dovada supergrăitoare Că ei sunt cei mai buni la guvernare: Platforma lor e încă-n prezentare, Dar a-nceput deja să ne omoare. Interdependența economică Observ că interdependența cere Să pătimim globalizând, uniți. Deci, când Barack mai dă, la brut, de-o bere, În Europa mor câțiva lihniți. E campanie... Candidații dau din gură Cu mirajul bunăstării. Sincera lor impostură Crapă iar obrazul țării.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy