agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-31 | [This text should be read in romana] | adio, dragul meu te respir pentru ultima oară adulmec îmbrățișarea zorilor și strig cum aș plânge pe cineva drag... mai strânge-mă în brațe o clipă ! șoapta făgașului tău în urechea drumului meu s-o mai ascult o secundă... ai venit ca o ploaie dătătoare de belșug și mă părăsești ca un cântec , o doină al cărei ecou îmi va răscoli inima veșnic... ne găsim la răscrucea vremilor și din toate florile care au înflorit la sosirea ta au mai rămas doar amintiri, petale; toate stelele ce ți-au vegheat trecerea își ascund fața, sfioase, sub mahrame de cer...e prea solemn momentul! zilele ce le-ai adus te urmează ca un roi multicolor de fluturi și visele sădite în inimi te salută cu recunoștință zile îmbrăcate în soare, zile înfășurate în nori, le-ai răsfirat cum un șirag de surprize în calea mea...mulțumesc trecerii tale! mă ghemuiesc în privirile tale o ultimă zi... se aude bătând la ușă fratele tău mai mare . mă desprind cu lacrimi din brațele tale - orizontul se închide în urma ta ca o carte... adio, dragul meu 2008!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy