agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-02 | [This text should be read in romana] |
O ieșire din casă nu trebuie să fie neapărat o aventură. Poți începe...
... prin a zâmbi când razele soarelui te gâdilă dimineața, zburdând șăgalnic printre jaluzele ... prin a considera jetul de la robinet un pârâu de munte, care nu doar alungă somnul, ci te umple cu energia brazilor de-a pururi verzi ... prin a vărsa cerealele în farfurie strecurându-le printre degete, ca și cum tocmai au fost secerate de pe câmpiile însorite unde se legănau în vânt ... prin a te îmbrăca ca și cum hainele tale au străbătut întregul drum al mătăsii doar pentru a-ți desfăta pielea prin mângâieri pufoase ... prin a călători la serviciu de parcă te-ar duce în spate un mamut cântând voios de bucurie că nu a dispărut încă ... muncind de parcă ai lucra ca degustător într-o fabrică de ciocolată, unde încerci să depășești desăvârșirea ... participând la un concert de parcă ai fi unul dintre interpreți, iar grupul de pe scenă doar un dirijor ... prin a te plimba prin parc ca și cum fără tine păsările nu ar mai ciripi ... prin a face duș ca și cum firele de apă sunt stropi din valurile mării trimise să-ți macine oboseala așa cum netezește urmele lăsate în nisip ... prin a privi dincolo de tavan la cerul înstelat, fremătând de mișcare și zgomot, dar peste care luna așterne lin un văl de liniște urându-ți "Noapte bună!".
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy