agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-24 | [This text should be read in romana] |
I
stăm cu gurile lipite de canalul de aerisire răsuflarea mea umedă astupată de a ta ermetic trage piedica dă-mă jos îți spun nu mai încap cu genunchii striviți între coastele tale vocea îți palpită // mi se izbește de dinții din față dă-mi drumul odată toate vorbele astea nu fac nici cât o mână de gloanțe oarbe pe care mi le-ai înfige în piept când mă legi de tine când te spânzuri odată cu mine după ce mă iubești echivoc / asimetric în fiecare noapte țintește drept uite aici în locul ăsta rotund cât o monedă să nu-ți tremure mâna aș putea să mă dizolv într-o mie de baloane de săpun all surrogate & bullet proof II azi unul din noi trebuie să plece iremediabil și trist libertatea stă legată de traversele podului îi atârnă capul în jos sub mâinile ei trec cormorani egrete și mrene trec cu ochii întorși pe dos mâine voi fi un pește de apă dulce rătăcit în canalele orașului ai să-mi simți gura sub picioarele tale vei călca ușor să nu strivești să nu doară somnul meu fermentează întors cu fața în jos băltește în mâlul moale din orezării _ _ _ tu aștepți vertical aștepți ac-ci-den-tal și retoric să se întâmple?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy