agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-09-07 | [This text should be read in romana] | Un zテョmbet amar, dintr-un loz pトビトピit de noroc... Staネ嬖ile de metrou i se pトビurト mereu aceleaネ冓. Ca ネ冓 cum s-ar fi テョnvテョrtit テョn cerc. テ司 veni sト rテョdト... de el ネ冓 de soartト. ネtia cト nu e bine. Dar nu se putu abネ嬖ne. Cum sト nu rテョzi cテョnd viaネ嫗 テョネ嬖 joacト feste a doua oarト? Apoi, pentru o clipト, テョi trecu prin minte cト ar putea fi nebun. Ce om normal ar rテョde de propria-i soartト? Unul disperat ? Nu!!! Nu putea fi nebun. Un nebun se comportト ciudat... Nu ネ冓 el. テ始 metrou, toネ嬖 pトビeau duネ冓 cu mintea undeva departe. Aネ兮 cト li se alトフurト lor vトホテョndu-ネ冓 de gテョndurile sale amestecate. 窶暸m テョnchis oare uネ兮 cテョnd am plecat?窶 窶暸m udat floarea din geam?窶 窶槓亙 ce dacト e din plastic?窶 窶朧 floare テョn geam spune despre cel ce locuieネ冲e テョn acea casト cト e un om bun.窶 窶 Aaa, era sト uit. Trebuie sト mai cumpトビ lozuri. Duminicト este テョnchis ネ冓... 窶 Dimineaネ嫗 alトフuri de ceaネ冂a de cafea, avea totdeauna un loz. Altfel nu テョネ冓 putea bea cafeaua. Era secretul sトブ, pe care il pトピtra de ani de zile. Cテョネ冲igase o singura datト. O sumト micト de bani. El preferase テョnsト sト pトピtreze lozul. Astfel, norocul poate ネ冓-ar fi fトツut un obicei sト intre ネ冓 テョn casa sa.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy