agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-22 | [This text should be read in romana] |
MOTTO:
"e mai ușor să dezintegrezi un atom decât o prejudecată" Gând la gând cu bucurie... aveam de gând să postez ceva despre exprimarea liberă și relația ei cu cenzura editorială și-mi sare în ajutor emisiunea "10 pentru România", al cărei final l-am prins. Concluzia: societatea nu poate exista fără literatură. Frustrarea mea a pornit de la faptul că nu pot afișa poezii vizuale. Nu este numai frustrare personală ci și o problemă generalizată: de ce doar "10" pentru România? De unde nevoia mare de top alcătuit elitist? Tot plimbându-mă pe net văd foarte multe imagini expresive, unele prelucrate, altele uluitor de reale și de motivante, toate bucurându-mă nespus de mult. Îmi pun atunci întrebarea și v-o pun și dumneavoastră: unde începe și unde se termină subiectivismul criticului literar? De ce doar 10 și nu mai mulți? Există oare posibilitatea ca vreo puștoaică neaoșă de-a noastră să fie considerată o simplă adolescentă teribilistă și talentul ei să se irosească dintr-o simplă eroare umană editorială? Oare câți Vainștaigări autohtoni au pierit în virtutea pre-"judecății de valoare" că înțelepciunea aparține exclusiv seniorilor? Priviți-mi obiectiv întrebările, dacă doriți considerați-mă un luptător de gherilă care vrea revoluție de dragul revoluției dar faceți efortul și căutați răspunsuri. P.S. Atacați ideea, nu omul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy