agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-10-24 | [This text should be read in romana] |
Sa crezi ca niciodata nu vei fi mintit
Sa crezi ca nu vei fi'nselat Oh .. omule tu ce-ti doresti ? Sa nu mai suferi niciodat' ? Un rictus mi sa-ntiparit pe fatza Violent de deprimat ma'nchid adanc in mine Cu ura si fiere raspund La tot ce incearca sa m-atinga Acolo unde doare Alerg ... cu tine'n gand eu rad Si dragostea ma'mbratiseaza Fericit, cu gandul ratacit in ceruri Adorm... cu dorul tau in suflet. Furia'ti inrosea fatza, Ochii'ti aruncau scantei Obrajii'ncinsi ardeau ca focu' De nervi... oare vorbesti degeaba ? Tu nu existi, tu esti himera Esti de pe un alt taram La fel ca dragostea , ce-i efemera Ca Eminescu cu-al lui salcam. Sunt o planta scarbita de pamant Si as vrea sa zbor Cum as putea face asta Simplu ... trebuie doar sa mor. Sunt un mic scarabeu de furtuna lovit Intre vanturi am fost prins, aruncat la pamant Ma chinui, incerc sa ma ridic Dar mor strivit , de'a sortii talpa "Ma bucur ca existi Ma bucur ca te-am cunoscut Ma bucur ca inca mai vorbim Imi doresc sa vezi ca exist Imi doresc sa vrei sa ma cunosti Imi doresc sa mai stam de vorba"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy