agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-12-28 | [This text should be read in romana] |
fiecare întâmplare nu e coincidență
e o religie de dor_in exterior reflectat pe interior (Axioma 1: Dumnezeu există și sigur e în toate) tesătura cosmică a lumii justificabile ca fenomen estetic ( Axioma 2: Nu contează că ești creștin ortodox, protestant, evreu sau catolic, toți ajungem la EL care e unul Singur pentru toți indiferent de numele pe care il dăm) e pasul/ e urma de a ne iubi mai aproape de cuvânt de a ne dori mai aproape de vis pe țărmul unde rădăcinile soarelui vor crește în trup pentru a mă naște iar agățată pe brațele tale/ pe pieptul tău undeva în locul inimii iți voi iubi serile de singurătate mai mult ca tată/un brad mai mult ca mamă/o liniște scutură-te din mine și smulge spinul din călcâiul trecutului, dorine la fiecare deschidere de pleoape să mă văd mai frumoasă în ochii tai pe irisul emoției zămislită din energie, pe gândurile străbătute în universul nenăscut într-un dincolo dezvăluit în viața mea simplă/ simplă de tot/ un colaj de principii/ cu urări și zâmbete virtuale/ ridate la lumina pâlpâinde a singurătății/ a camerei mele în care visele fug unele spre altele, căutându-te! (Axioma 3: Tot ce s-a întamplat, se întamplă și se va întampla, e scris în setul de CD-uri de software pe care EL ni le-a dăruit tuturor pe Muntele Sinai)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy