agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 629 .



sinesteziile
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [reevaitte ]

2007-02-11  |     | 



curcubeul ăsta arată ca un fular strâmb sau așternut strâmb acolo unde trebuie să fie. culorile coincid, sau aproape coincid, cu ale lui clem*, care caută o scobitură de eșarfă în care să încapă; „after all”, sticla lui nu poate veni decât din curcubeu. le pot face - amândurora - textura prin a decupa scărit un carton, încât să aducă a pieptene grosier. pastelat; rămâne de elucidat manufactura transparentului, fără să-ntreb pictori. clem știe cum curcubeiele au sunetele lor.

stephen dedalus are niște aripi uriașe, cortinate, nu chiar de ceară, făcute din pătrățele. nu zboară cu ele. n-are nici măcar cap, sau orice uman, e doar aripi. trăiește în domino, șahic. acoperă ce nu-i place și ridică pe aripi tot restul, sau încearcă. vrea să cuprindă. vrea toate pătrățelele. pe unde merge el, are impresia că-i mic. se bate, trăiește de multe ori pentru asta și crede că artiștii nu se bat. de fapt, nu-i place colonia de artiști nebătăuși, nebătători la ochi. îi place același cuvânt, în alte limbi. vrea o propoziție scurtă în jurul lui, formată anagramat din „membri” aleatorii, așternuți dezordonat în colțurile pe care le vede cel mai des. asta face el, merge ca printr-un videoclip.

fularul roz trebuie zugrăvit cu mingea creponată a mițurei. pus într-o poziție neașteptată (din partea unui fular), ridicat și coborât în partea cealaltă, afânat, instigat.
toate parfumate.
culcate pe o pernă de foc antigravitațional.
așa cum păpușile imită amatoricește oameni, astea sunt minilumi. pe cele adevărate le văd eu, dar, întrucât cred că sunt om, nu pot să le confecționez machete elocvente, necaraghioase sau compatibile.

* clem e aici: http://photo.net/photodb/photo?photo_id=4786611

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!