agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-07-26 | [This text should be read in romana] |
Aveam de gand sa scriu o poezie. Ba, daca imi aduc bine aminte, azi-dimineata chiar mormaiam niste versuri in timp ce ma spalam pe dinti. Numai ca dupa momentul ala de liniste, in care auzeam doar fosnetul periutei printre mormaiturile mele si mieunatul disperat-languros al motanului de dincolo de usa, a inceput ziua asta de vineri pe care acum incerc sa o inchei in mod apoteotic, in fata calculatorului, cu omniprezentul motan in brate. Ia sa vedem. Despre ce am chef sa scriu in seara asta? Despre dragoste? Ntz. Am auzit in ultima vreme numai povesti triste si daca ma mai inspir din ele mult, o sa ma deprim si eu.... Stiu. Am sa scriu despre motan....
Sunt un motan languros imi place sa miorlai si sa dorm pe jos Sunt un motan cantaret am urechi mari si nu-s prea istet Sunt un motan latos imi place sa torc si zambesc caraghios Ahhh, sunt un motan sentimental imi place jazzul si sunt si bluesoman Gata. Am scris si poezeaua pentru Ozzy, motanul meu plin de toane si iubaret rau.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy