agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-10-08 | [This text should be read in romana] |
Copacii plang peste pamant cu arama fosnitoare
si plang cu aur si plang ...cu amar.Abur de aur e lumina si o respir si traiesc odata cu toamna. Mi-e greu ,mi-e mult prea greu sufletul de greutatea frunzelor murind.Si frig...si frig si-n sufletul incarcat.Stau si privesc inexistentul si mor odata cu frunzele si...tac.Incotro?Vorbesc cu gandurile mele.O lacrima se desprinde din ochiul albastru curat si brazdeaza obrazul palid.Nu o simt, dar o vad...o vad scurgandu-se in aurul sufletului. Poate ca nici n-a plans ochiul albastru,poate e doar un gand ratacitor sau o parere sau... poate ca eram chiar eu cea care am varsat acea lacrima pura de cristal. Copacii plang peste pamant cu amar.Si ploua cu lacrimi reci si ma doare...ma doare sufletul de greutatea frunzelor murind.Traiesc odata cu toamna. Poate ca nici nu ploua ,poate e doar o parere,poate e doar un gand.....sau poate ca sunt chiar eu cea care mi-am imaginat,doar ca sa plang odata cu frunzele,copacii,ploaia,toamna... Stau si astept sa ma -ntomnez ,sa devin si eu o frunza purtata pe aripi de vant,ca sa ajung mai repede la tine. Si ploua...ploua tot mai marunt ,e frig si vantul bate,dar bolta e senina si cerul instelat.Cand am deschis ochii ,erau lacrimi...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy