agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-04 | [This text should be read in romana] |
iubirea mea
rula regulamentar si nocturn pe autostrada intr-un taxi galben era inghesuita iubirea mea se dezvoltase de pe atunci un interes strict vizual pentru marginile drumului oglindite-ntr-o balta clic-clic se destainuia surpriza crocanta cutremurandu-se de placere prin matrita aparatului de taxat cu mainile inclestate pe stergatoare eu insami urlam loc, loc, ochi, vizualizare nedreptatind faptul simplu si contingent de a nu ploua cat de amnezica si tembela era aceasta iubire a mea psihanalizandu-se tolanita pe bancheta din spate cat de obosite si de atrofiate erau functiile mele vitale neimplicate in trocul oarecare pentru a te avea tu nu erai decat un inceput static de autostopist in mana ta fotogenic si calculat ridicata un blitz ar fi surprins la locul si timpul ei luna clic si gata am fi putut pleca apoi impreuna dar dat fiind traficul aglomerat si mai ales acest perpetuum taxi galben suspect neinmatriculat calduros luminos si compensator ca un bec pur si simplu, luna nu se vedea niciodata.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy