agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-04-18 | [This text should be read in romana] |
filip: asta esti asta stii asta faci
filip: si tu raspunzi fillip: asta sunt asta stiu asta voi face m-am saturat: :) m-am saturat: ar trebui sa scrii o carte din aceea "self help" filip: heheheheheheheheh filip: glumeata ca intodeauna filip: ar trebuie sa scriu mai multe carti filip: dar mai incolo m-am saturat: da filip: :))) m-am saturat: una din ele sa mi-o dedici mie filip: dap filip: se intituleaza filip: calatorie pe valuri de lumina m-am saturat: :))) filip: unde apa devine flori si casele sunt facute din duceatza m-am saturat: ce frumos.. filip: si unde zeii sunt cei mai bun prieteni ai oamenilor filip: si unde filip: daca te uiti bine la ceva filip: devine ce vrei tu sa fie m-am saturat: oh… filip: unde nu exista decat un singur sex filip: nu precizez filip: fiecare crede ce vrea filip: :) m-am saturat: ba da, sa fie doua filip: sa fie filip: doua la fel filip: :)) m-am saturat: :) filip: si unde nu poti sa deosebesti cerul de mare filip: cand inoti in inaltul cerului cand zbori in fundul marii m-am saturat: :))))))) m-am saturat: si unde e mereu cald si vorbesti pasarelelor...si soptesti florilor filip: :)) filip: si florie iti raspund filip: si pasarile deasemenea m-am saturat: si te mangaie filip: …. filip: asa filip: unde filip: daca vrei filip: poti sa fii si om si peste si pasare si animal filip: acum esti un urs cautand miere si cand ajungi la miere de fapt e un nor si tu esti o pasare zburand m-am saturat: :)) filip: pai nu? filip: aia este lumea umana filip: dar exista numai in vis filip: din nefericire filip: si in carti filip: :)) m-am saturat: si unde esti mereu copil cu parul despletit si ciufulit...cu talpile goale, fugarind fluturi prin apa filip: chiar mai mult filip: unde tu, copil descult alergi dupa fluturii si tu esti un fluture care alergi dupa oameni filip: insa amandoua sunt parte dintr-o singura experienta filip: ceva gen lao tse tung filip: am scris bine? m-am saturat: da filip: tze filip: care a visat ca era fluture filip: si cand s-a trezit s-a gandit filip: daca de fapt este un fluture care viseaza ca e om m-am saturat: ah…. filip: si acum te trezesti filip: un zeu adormit filip: visai ca esti om filip: dar intodeauna ai fost zeu m-am saturat: oh... filip: poezie filip: :) filip: asta sunt eu filip: om visator filip: dar nu prea filip: :))) filip: insa gadesc mai mult ca un desenator decat ca un om de stiinta filip: si filozofia mea e ca o visare filip: visez despre realitate m-am saturat: hm… *multumiri participantilor semi-fictivi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy